چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

ارزیابی میدانی مصرف برق ۱۷۰۰ شعبه بانکی در پایتخت

ارزیابی میدانی مصرف برق ۱۷۰۰ شعبه بانکی در پایتخت
  تاريخ:بيست و دوم ارديبهشت 1401 ساعت 20:05   |     کد : 267023   |     مشاهده: 1083
به گزارش صنعت نیوز، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، شرایط و میزان مصرف برق ۱۷۰۰ شعبه بانکی پایتخت را، میدانی ارزیابی کرد.
به گزارش صنعت نیوز، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، شرایط و میزان مصرف برق ۱۷۰۰ شعبه بانکی پایتخت را، میدانی ارزیابی کرد.
 
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: همزمان با افزایش دما و با هدف مدیریت بار شبکه توزیع برق کلان شهر تهران، با هماهنگی با بانک مرکزی و بانک‌های عامل کشور، در برنامه‌ای ضربتی و یک روزه، بیش از ۱۷۰۰ شعبه بانک و ساختمان‌های متمرکز وابسته در پایتخت، توسط کارشناسان مناطق ۲۲ گانه برق پایتخت، بازدید شد.
 
آقای مسعود عزیزی افزود: در این برنامه ضمن ثبت روند مصرف برق و اطلاعات مرتبط با شعب، راهنمایی‌های کاربردی به منظور کاهش مصرف برق در ساختمان‌های اداری به مسئولان شعب مربوطه ارائه شد.
 
وی گفت: با آغاز فصل گرما و پیش بینی افزایش مصرف برق در سراسر کشور، در راستای برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، اجرای طرح‌های مدیریت بار و کاهش اوج مصرف (پیک)، شدت بیشتری پیدا کرده است و تمامی نیرو‌های کارشناسی و فنی این شرکت همگام با سراسر کشور در تلاشند تا با رصد و کنترل منظم مصرف برق اداره‌ها و استفاده از فناوری‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم و جلب همکاری مشترکان، مصرف انرژی بخش اداری پایتخت را تا حد ممکن کاهش دهند.

http://www.sanatnews.ir/News//267023
Share

ارزیابی میدانی مصرف برق ۱۷۰۰ شعبه بانکی در پایتختارزیابی میدانی مصرف برق ۱۷۰۰ شعبه بانکی در پایتختارزیابی میدانی مصرف برق ۱۷۰۰ شعبه بانکی در پایتخت
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است