چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403

طرح «چهارشنبه‌های محیط زیستی» در تهران اجرا می‌شود

طرح «چهارشنبه‌های محیط زیستی» در تهران اجرا می‌شود
  تاريخ:هفتم تير 1402 ساعت 10:35   |     کد : 279380   |     مشاهده: 348
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اجرای طرح «چهارشنبه‌های محیط زیستی» خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اجرای طرح «چهارشنبه‌های محیط زیستی» خبر داد.
هلیا سادات حسینی درمورد اجرای این طرح اظهار کرد: برای اولین بار طرح بررسی و نظارت بر عملکرد محیط زیستی حوزه‌های اجرایی شهرداری تهران را در قالب طرح «چهارشنبه‌های محیط زیستی» در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: معمولاً رویدادهای اینچنینی در خیلی از کشورهای دنیا و جهان برگزار می‌شود و یک روز هفته را به بررسی موضوعات محیط زیستی اختصاص می‌دهند.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: هدف از اجرای این طرح، بررسی حوزه‌های اجرایی از نظر عملکرد و دیدگاه‌ها و نگرش‌ها در حوزه محیط زیستی و اقدامات و پروژه‌های محیط زیستی در مناطق اجرایی است.
حسینی همچنین آموزش مدیران را نیز به عنوان یکی دیگر از اهداف «طرح چهارشنبه‌های محیط زیستی» عنوان کرد و افزود: در این طرح ضمن بررسی عملکردهای حوزه‌های اجرایی، مدیران اجرایی و پرسنل مناطق را هم مورد آموزش قرار می‌دهیم و آنها را با مباحث جدید محیط زیستی و مدیریتی آشنا می‌کنیم.
به گفته وی، با اجرای این طرح و ایجاد بستری برای گردهمایی و شناخت فعالان محیط زیستی در سطح مناطق به توانمندسازی و ارتقای آگاهی شهروندان مناطق مختلف شهر تهران می‌پردازیم و پروژه‌ها و کلیه اقدمات محیط زیستی را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا ضمن کمک به حل چالش‌های آنها، روند پروژه‌های محیط زیستی را نیز با آسیب کمتری تسریع کنیم.
حسینی که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، درخصوص نحوه اجرای این طرح توضیح داد: همکاران ما از روز یکشنبه تا سه شنبه در سطح مناطق حضور دارند و امور مربوط به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، پایش آلاینده‌ها، مباحث مربوط به سرای محلات و خانه‌های محیط زیست و نظام مدیریت یکپارچه محیط زیست را رصد می‌کنند و چهارشنبه‌ها هم ما در بخش آموزش و جمع بندی چالش‌ها و شاخص‌های موضوعات محیط زیست منطقه در خدمت شهردار خواهیم بود.

http://www.sanatnews.ir/News//279380
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است