سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

انریکه: قهرمانی در لیگ فرانسه الزامی است

انریکه: قهرمانی در لیگ فرانسه الزامی است
  تاريخ:نهم دی 1402 ساعت 09:34   |     کد : 286237   |     مشاهده: 119
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که ابتدای حضورش در این تیم سخت بود اما اکنون شرایط بهتر شده و او امیدوار به کسب نتایج درخشان با پاریسی‌هاست.
به گزارش ایسنا و به نقل از کانال پاری‌سن‌ژرمن، لوئیس انریکه مارتینس در تابستان به عنوان سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن انتخاب شد. پاریسی‌ها با انریکه فراز و نشیب داشته‌اند اما در شرایط کنونی وضعیتشان بسیار خوب است. این تیم صدرنشین لیگ فرانسه است و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کرده است.
انریکه درباره وضعیتش در پاری‌سن‌ژرمن گفت: روزها و هفته‌های نخست حضورم در پاری‌سن‌ژرمن سخت بود و این طبیعی است اما رفته‌رفته با حمایت و همراهی همه و استقبال بازیکنان هم مواجه شدم. در پاری‌سن‌ژرمن بازیکنان بسیار خوبی بازی می‌کنند و بعضی از آنها توانایی بازی در چند پست را دارند و این باعث می‌شود تا شرایط برای حریفان سخت شود.
او ادامه داد: به مرور زمان بازیکنان بهتر با تفکرات من آشنا می‌شوند. من فلسفه خاص خودم را دارم که می‌خواهم آن را در پاری‌سن‌ژرمن اجرا کنم. البته این را هم بگویم که گاهی مجبورم با سبک بازی بازیکنان سازگار شوم؛ چرا که در فوتبال باید سازگاری وجود داشته باشد و هیچ برنامه و سبک حتمی و قطعی وجود ندارد. از هواداران پاری‌سن‌ژرمن تشکر می‌کنم که از تیم و من حمایت کردند. فضای ورزشگاه خانگی ما زیباست. بسیاری بر این باورند که ما بهترین هواداران را داریم. در اینجا با وجود شکست تیم، کسی علیه بازیکنان شعار سر نمی‌دهد و این قابل ستایش است.
این مربی اسپانیایی درباره قهرمانی در لیگ فرانسه گفت: به نظرم قهرمانی ما در لیگ فرانسه الزامی است. ما بهترین تیم این رقابت‌هاایم. از نتایج تیمم در نیم‌فصل نخست راضی‌ام و باید در نیم‌فصل دوم هم بهترین باشیم. ما یک شکست تلخ و ناعادلانه برابر نیوکاسل داشتیم. این شکست را فراموش کرده‌ایم و باید در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شویم.

http://www.sanatnews.ir/News//286237
Share

برچسب ها :  فوتبال , فرانسه
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است