چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

بسته‌هاي بهداشتي به حج نرسيدند

  تاريخ:بيست و چهارم آبان 1388 ساعت 09:41   |     کد : 29838   |     مشاهده: 723

ايسنا ، مدير روابط عمومي سازمان حج و زيارت گفت: با وجود تفاهم‌نامه‌ي اين سازمان با بانك ملت براي آماده كردن بسته‌هاي بهداشتي، تاكنون اين بسته‌ها به زائران تحويل داده نشده‌اند.

عبدالله نصيري اظهار كرد: براساس تفاهم‌نامه‌ي اين سازمان با بانك ملت قرار بود، اين بانك با توجه به شيوع آنفلوآنزاي نوع «آ» براي حج امسال به تعداد زائران، بسته‌ي بهداشتي آماده كند و پيش از سفر زائران، آن‌ها را در فرودگاه تحويل دهد.

وي ادامه داد: ما فهرست 65هزار زائر حج تمتع امسال را در اختيار بانك ملت قرار داديم و بانك توانست پيش از حج، 20هزار بسته‌ي بهداشتي را آماده كند. هم‌چنين فهرست فرودگاه‌ها را به بانك ملت داديم تا بسته‌ها را در اين مكان به زائران تحويل دهد؛ اما بانك ملت اين كار را انجام نداد.

به گفته‌ي نصيري، به‌نظر مي‌رسد، بسته‌هاي بهداشتي به حج تمتع امسال نرسند و در عمره يا حج آينده به زائران تحويل داده شوند.

به گزارش ايسنا، سازمان حج و زيارت يك تفاهم‌نامه‌ي سه‌ميليارد توماني را با بانك ملت براي عملي كردن درخواست‌هاي خود بسته و قرار بود، امسال با توجه به شيوع آنفلوآنزاي نوع «آ» اين بانك بسته‌هايي بهداشتي را شامل صابون، مسواك، خمير دندان، ماسك و مايع ضدعفوني‌كننده به تعداد حجاج ايراني آماده كند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/29838
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است