چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403

سيلاب تايلند 15 كشته داشت

  تاريخ:بيست و چهارم آبان 1388 ساعت 09:47   |     کد : 29840   |     مشاهده: 715

ايسنا،مقامات دولتي تايلند از جان باختن 15 نفر در پي وقوع سيلاب ناشي از بارش شديد باران خبر داده و اعلام كردند: اين سيلاب در جنوب كشور به وقوع پيوسته است.

دپارتمان مقابله و كاهش بلاياي طبيعي تايلند يادآور شد: بر اثر وقوع سيلاب ناشي بارش شديد و مداوم باران در مناطق جنوبي اين كشور كه از اواخر هفته گذشته آغاز شد، دست كم 15 نفر جان خود را از دست داده و ده‌ها نفر نيز مفقود شدند.

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، استان‌هاي «سانگالا»، «نارايتوات»، «پاتاني» و «يالا» بيش از ساير مناطق شاهد ريزش باران‌هاي شديد بودند. به گونه‌اي كه طي اين سيلاب در اين استان‌ها و ساير مناطق جنوبي تايلند، 124 هزار و 335 نفر مجبور به تخليه منازل خود شده و هم اكنون تنها يك‌هزار و 197 نفر در چادرها و كمپ‌ها اسكان يافتند.

بر اساس گزارش رسانه‌هاي اين كشور، اين سيلاب باعث به زير آب رفتن جاده‌ها و معابر شده و عبور و مرور خطوط راه‌آهن در چهار استان جنوبي كشور به حالت تعليق درآمده ‌است.

گفتني است، تايلند يكي از كشورهاي آسيايي است كه به دليل بارش شديد باران و وقوع سيلاب سالانه شاهد جان باختن صدها نفر و بي‌خانمان شدن هزاران نفر ديگر است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/29840
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است