سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

رقابت ۴ کاندیدا برای ریاست فدراسیون بسکتبال؛ امروز

  تاريخ:نهم اسفند 1400 ساعت 09:43   |     کد : 245791   |     مشاهده: 1055
به گزارش صنعت نیوز،رئیس جدید فدراسیون بسکتبال پس از 3 بار تعویقِ مجمع انتخاباتی، امروز با رقابت ۴ کاندیدا انتخاب می‌شود.

 به گزارش صنعت نیوز،رئیس جدید فدراسیون بسکتبال پس از 3 بار تعویقِ مجمع انتخاباتی، امروز با رقابت ۴ کاندیدا انتخاب می‌شود.

 
کرم احمدیان، شاپور یاوری، جواد داوری و حمید عباسی کاندیدا‌هایی هستند که مجوز حضور در انتخابات امروز به عنوان کاندیدای ریاست بسکتبال را کسب کرده اند.
 
براین اساس نگاهی کوتاه می‌اندازیم به سوابق چهار نامزد ریاست فدراسیون بسکتبال:

۱- کرم احمدیان:
 
ملی‌پوش بسکتبال که در یک دوره کاپیتان تیم ملی شد. احمدیان رئیس هیئت بسکتبال استان کرمانشاه است و در تیم‌های کرمانشاه مربیگری می کرد.
 
۲- شاپور یاوری
 
عضو هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال به ریاست طباطبایی و مدیر عاملی باشگاه پتروشیمی بندرامام از مهمترین سوابق یاوری در بسکتبال است.
 
۳- جواد داوری
 
از ملی‌پوشان سابق بسکتبال که سابقه قهرمانی در آسیا را دارد. رئیس کنونی هیئت بسکتبال استان اصفهان است و بازیکن باشگاه‌های ذوب آهن، فولادماهان، شیمیدر و ... بود. همچنین در باشگاه‌های آسیا سابقه قهرمانی دارد. داوری دوره قبل نیز (۴ سال پیش) کاندیدای ریاست بود.

۴- حمید عباسی
 
وی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و رفاهی پیام وابسته به وزارت ارتباطات بوده است.
 
مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال از ساعت ۱۰ به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/245791
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است