دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

تمدید توزیع دعوتنامه سهام عدالت

  تاريخ:بيست و نهم آبان 1387 ساعت 11:35   |     کد : 11346   |     مشاهده: 1523
به گزارش صنعت نیوز، مستمری بگیران تهرانی که شهریور 86 سهام عدالت ثبت نام کردند و تاکنون برگه دعوتنامه سهام دریافت نکردند تا پایان ساعت اداری 7 آذر فرصت دارند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی برگه دعوتنامه دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، مستمری بگیران تهرانی که شهریور 86 سهام عدالت ثبت نام کردند و تاکنون برگه دعوتنامه سهام دریافت نکردند تا پایان ساعت اداری 7 آذر فرصت دارند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی برگه دعوتنامه دریافت کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی تهران بزرگ گفت: توزیع دعوتنامه سهام عدالت مستمری بگیران بر اساس جدول زمان بندی شده از چهارشنبه اول آبان امسال درهمه شعب تهران بزرگ و ساختمانهای اجاره ای که برای این کار در نظر گرفته شده بود ، آغاز شد و تا امروز ( دوشنبه 27 آبان ) ادامه داشت.

علایی افزود: تاکنون بیش از 112 هزار خانوار تهرانی 266 هزار دعوتنامه سهام عدالت دریافت کرده اند که از این مجموع 3 هزار و 800 برگه دعوتنامه اصلاحی بود که پس از رفع نواقص به مستمری بگیران اعطا خواهد شد.

مدیر کل تأمین اجتماعی تهران بزرگ درباره مستمری بگیرانی که تاکنون برای دریافت سهام عدالت تقاضا نکرده اند گفت: کسانی که تاکنون برای ثبت نام دعوتنامه سهام عدالت اقدامی نکرده اند منتظر باشند تا شرکت کارگزار سهام عدالت اعلام کند.

وی درخصوص بازنشستگانی که در خارج از کشور زندگی می کنند و خواهان دریافت سهام عدالت هستند نیز گفت : این افراد می توانند برای این کار به فردی وکالت رسمی بدهند تا کار آنها را پیگیری کند.

مدیر کل تأمین اجتماعی درباره میزان سود ارزش سهام ارایه شده به مستمری بگیران گفت: به هر بازنشسته و اعضای خانواده تحت تکفل آنها بر اساس برگه دعوتنامه سهام عدالت به ارزش 10 میلیون ریال با سود 800 هزار ریال ارائه می شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11346
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است