دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

ميزان ذخاير ارزي روسيه کاهش يافت

  تاريخ:سی ام آبان 1387 ساعت 10:14   |     کد : 11422   |     مشاهده: 1505
به گزارش صنعت نیوز، وزير دارايي روسيه گفت از اول ماه نوامبر (ده آبان) تا هفدهم اين ماه (بيست و هفت آبان ) ميزان دارايي صندوق ذخاير اين کشور ، حدود سه ميليارد و سيصد و چهل ميليون دلار و ميزان دارايي صندوق رفاه ملي نيز يک ميليارد و ششصد و ده ميليون دلار کاهش يافته است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، وزير دارايي روسيه گفت از اول ماه نوامبر (ده آبان) تا هفدهم اين ماه (بيست و هفت آبان ) ميزان دارايي صندوق ذخاير اين کشور ، حدود سه ميليارد و سيصد و چهل ميليون دلار و ميزان دارايي صندوق رفاه ملي نيز يک ميليارد و ششصد و ده ميليون دلار کاهش يافته است.

الکسي کودرين، وزير دارايي روسيه گفت در تاريخ هفده ماه نوامبر، ميزان داراييهاي صندوق ذخاير حدود يکصد و سي و يک ميليارد و دويست و شصت ميليون دلار و ميزان دارايي هاي صندوق رفاه ملي نيز شصت و يک ميليارد و يکصد و شصت ميليون دلار بود.

وزارت دارايي روسيه در اول ماه فوريه امسال (مطابق با سيزده بهمن سال قبل) صندوق ثبات اقتصادي روسيه را به دو بخش تقسيم کرد صندوق ذخاير که با هدف حمايت از بودجه فدرال ايجاد شد و نيز بودجه رفاه ملي که با هدف کمک به انجام اصلاحات در بخش دستمزدها به وجود امد.

پايگاه اينترنتي خبرگزاري ريانووستي روسيه به نقل از کودرين نوشت صندوق ذخاير و نيز صندوق رفاه ملي روسيه از اول امسال هشت ميليارد و پانصد ميليون دلار را از محل سرمايه گذاري در اوراق قرضه مقدم کشورهاي خارجي بدست آورده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11422
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است