دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

اولویت بندی پرداخت تسهیلات بانکی به بنگاه های زودبازده

  تاريخ:سی ام آبان 1387 ساعت 12:33   |     کد : 11477   |     مشاهده: 513
به گزارش صنعت نیوز؛دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی گفت: پرداخت تسهیلات بانکی از محل اعتبارات بنگاه های زودبازده بر اساس نظر دستگاه های اجرایی و با توجه به نیازهای استان اولویت بندی شده و بر همان اساس تسهیلات پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز؛دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی گفت: پرداخت تسهیلات بانکی از محل اعتبارات بنگاه های زودبازده بر اساس نظر دستگاه های اجرایی و با توجه به نیازهای استان اولویت بندی شده و بر همان اساس تسهیلات پرداخت می شود.

علی سلیمانی افزود: امسال دو هزار و 500 میلیارد ریال برای پرداخت به متقاضیان بنگاه های اقتصادی و زودبازده توسط بانکهای عامل به آذربایجان غربی اختصاص یافته است.

 

وی اظهار داشت: از محل مازاد اعتبارات سال جاری، طرحهای جدید با توجیه اقتصادی، فنی و مالی پذیرش و تسهیلات به آنها پرداخت می شود.

 

سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی هم در این جلسه تاکید کرد: بانک های عامل پرداخت سرمایه در گردش طرحهایی را که در سالهای گذشته از محل بنگاه های اقتصادی زودبازده به بهره برداری رسیده و تاکنون سرمایه در گردش دریافت نکرده اند را در اولویت پرداخت سرمایه در گردش قرار دهند.

 

ابراهیم حق جو همچنین خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل در زمینه معرفی طرحها و پرداخت تسهیلات بانکی شد.

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11477
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است