دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

ارزش سهام در بازارهاي بورس اروپا کاهش يافت

  تاريخ:سوم آذر 1387 ساعت 10:17   |     کد : 11588   |     مشاهده: 1425
به گزارش صنعت نیوز، به گزارش شبکه يورونيوز ارزش شاخص فوتسي در بازار بورس لندن با دو و چهل و سه صدم درصد کاهش به سه هزار و هفتصد و هشتاد ، و نود و شش صدم واحد رسيده است و در بازار بورس فرانكفورت شاخص دكس با دو و بيست صدم درصد کاهش به چهار هزار و صد و بيست و هفت، و چهل و يک صدم واحد رسيده است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، به گزارش شبکه يورونيوز ارزش شاخص فوتسي در بازار بورس لندن با دو و چهل و سه صدم درصد کاهش به سه هزار و هفتصد و هشتاد ، و نود و شش صدم واحد رسيده است و در بازار بورس فرانكفورت شاخص دكس با دو و بيست صدم درصد کاهش به چهار هزار و صد و بيست و هفت، و چهل و يک صدم واحد رسيده است.

در بازار بورس پاريس هم شاخص كك 40 با سه و سي و سه صدم درصد کاهش به دو هزار و هشتصد و هشتاد و يک ، و بيست و شش صدم واحد ، و در بازار ميلان شاخص اس اند پي/ ام آي بي (S&P/MIB) با سه و نه صدم درصد کاهش به هجده هزار و پانصد و سي و سه واحد رسيده است.

در بازار بورس اروپا نيز شاخص نايز يورونکست موسوم به يورو استوکس پنجاه با دو و هفتاد صدم درصد کاهش به دو هزار و صد و شصت و پنج، و نود و يک صدم واحد رسيده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11588
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است