سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

آموزش نيروي انساني فعال در صنعت ساختمان کشوردو برابر پارسال

  تاريخ:شانزدهم دی 1387 ساعت 13:58   |     کد : 13986   |     مشاهده: 731
به گزارش صنعت نیوز، مديركل دفتر سازمان هاي مهندسي و تشكل هاي حرفه اي وزارت مسكن وشهرسازي از 2 برابر شدن آموزش نيروي انساني فعال در صنعت ساختمان کشورخبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، مديركل دفتر سازمان هاي مهندسي و تشكل هاي حرفه اي وزارت مسكن وشهرسازي از 2 برابر شدن آموزش نيروي انساني فعال در صنعت ساختمان کشورخبر داد .

كريم رشيدي پور گفت : برنامه آموزش و افزايش توانمندي 120 هزار نيروي انساني فعال در صنعت ساختمان کشور در دست اجراست كه دو برابر سال گذشته است .

وي تصريح كرد: وزارت مسكن و شهرسازي مصمم است مشكلات خدمات فني و مهندسي در ساخت وساز كشور را شناسايي و با برنامه ريزي انها را برطرف كند.

رشيدي پور با تاكيد بر ضرورت افزايش كيفيت ساخت و ساز براي جلوگيري از هدر رفت منابع کشور گفت : هنگامي شاهد افزايش كيفيت در بخش ساختمان و مسكن خواهيم بود که " زبان مهندسي" به معناي واقعي در ساخت وساز كشور به خدمت گرفته شود .

وي حضور مهندسان و كاردان هاي فني در برنامه سالانه نوسازي و بهسازي 200 هزار واحد مسكوني روستايي را كه براساس تفاهم با بنياد مسكن در دست اجراست گامي مهم براي ساخت و ساز با کيفيت در روستاها برشمرد.

بر اساس قرارداد منعقد شده ميان وزارت مسكن و شهرسازي و وزارت كار و امور اجتماعي ( سازمان آموزش فني وحرفه اي ) تا سه سال اينده 240 هزار کارگر ساختماني پس از شناسايي اموزش مي بينند و کارت مهارت به انها داده مي شود .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/13986
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است