سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

همایش ملی ساختمان و انبوه سازان مسکن برگزار می‌شود

  تاريخ:اول بهمن 1387 ساعت 12:14   |     کد : 14810   |     مشاهده: 737
به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، نخستین همایش ملی ساختمان، انبوه سازان مسکن، شهرسازی و صنایع وابسته از تارخ 13 تا 15 اسفندماه امسال در مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، نخستین همایش ملی ساختمان، انبوه سازان مسکن، شهرسازی و صنایع وابسته از تارخ 13 تا 15 اسفندماه امسال در مرکز همایش های بین المللی سازمان صداوسیما برگزار می شود.

بررسی فرصت ها و چالش های پیش روی  سیاست های کلی نظام در حوزه مسکن و شهرسازی و شناسایی موانع و مشکلات ساخت مسکن وانبوه سازی در کشورو ارائه راه حل های آن از اهداف برگزاری این رویداد خواهد بود.

بررسی الزامات علمی، فنی، مالی و اعتباری،زمین ومصالح در ساخت مسکن وبررسی مشکلات پیش رو از دیگر اهداف برگزاری این همایش است و در عین حال بازنمائی انتظارات بخش خصوصی و تعاونی از سیاستگذاران، قانونگذاران و مجریان در حوزه مسکن و شهرسازی در دستور کار برگزار کنندگان قرار خواهد گرفت.

همچنین اولین همایش ملی ساختمان، انبوه سازان مسکن، شهرسازی و صنایع وابسته با رویکرد علمی، کاربردی و سیاستگذاری با مشارکت نهادهایی همچون وزارت مسکن و شهرسازی، وزارت تعاون، کمیسیون های عمران و اقتصادی مجلس شورای اسلامی،شورای عالی شهرسازی و معماری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار می شود. در عین حال سازمان ها و نهاد های دیگری مانند شهرداری تهران،بانک مسکن، سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران،اتاق تعاون مرکزی، کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران و نهادهای نظارتی و سیاستگذار حاکمیتی و دیگر نهادهای مردم نهاد تعاونی و خصوصی در برگزاری این رویداد بزرگ مشارکت خواهند کرد.

انتظار می رود پس از برگزاری این رویداد بزرگ با حضور نهادهای مختلف دولتی، خصوصی و تعاونی گام های موثری در راستای تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و سند چشم انداز 20ساله ایران با بسیج تمام توان فکری و کارشناسی نخبگان سیاستگذار برداشته شود و این هم اندیشی راهگشای دست یابی به راهکارهای مناسبی برای مقابله با چالش های پیش رو باشد.

همزمان با برگزاری این همایش که مقالات منتخب نیز در آن ارائه خواهد شد، نمایشگاه تخصصی جانبی، کمیسیون های تخصصی،پانل های پرسش و پاسخ و همچنین کارگاههای آموزشی در حوزه صنعت ساختمان، مسکن، انبوه سازی و شهرسازی برپا می شود.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/14810
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است