دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

واگذاری 5هزار واحد مسکونی استیجاری در دهه فجر

  تاريخ:هفتم بهمن 1387 ساعت 14:28   |     کد : 15227   |     مشاهده: 753
به گزارش صنعت نیوز، وزیرمسکن و شهرسازی گفت پنج هزار واحدمسکونی استیجاری دردهه مبارک فجر به مردم واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، وزیرمسکن و شهرسازی گفت پنج هزار واحدمسکونی استیجاری دردهه مبارک فجر به مردم واگذار می شود.

وزیر مسکن و شهرسازی درحاشیه مراسم تجدید پیمان باآرمانهای امام راحل در حرم مطهر بهره برداری از یازده بیمارستان و چند ورزشگاه و فرهنگسرا را از دیگر طرح هایی دانست که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

محمد سعیدی کیا درباره مسکن مهرگفت از یکسال گذشته تاکنون به استعدادساخت یک میلیون و سیصد واحد مسکونی، زمین تأمین شده ودراختیار تعاونی ها و اتحادیه ها قرار داده شده است.

وی افزود: ساخت این واحد های مسکونی با ساماندهی واجرای خود مردم و با سیاست گذاری ،برنامه ریزی و نظارت دولت انجام شده است .

سعیدی کیا گفت 600 هزار نفر آورده خودشان را برای آماده سازی مسکن به تعاونی ها پرداخت کرده اند که600 میلیارد تومان است و دولت هم یک میلیون تومان برای آماده سازی پرداخت می کند.

وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه 140 هزار واحد، پروانه ساخت گرفته اند گفت بیش از400 هزارواحد آماده سازی آن آغاز شده یا به اتمام رسیده یادردست اقدام است.

سعیدی کیا افزود حدود 40 هزار واحدمسکونی پی سازی ساخت و ساز آن جریان دارد که در برخی از استان های کشور به طبقات دوم و سوم رسیده اند.

وی به مشکلات وام مسکن که قبلا وجود داشت اشاره کرد و گفت : به همت بانک مرکزی این مشکل حل شده وتنها برای آماده سازی و ساخت و سازمسکن مهر 2هزار 400میلیارد تومان تسهیلات بانکی فراهم شده که به پنج بانک ملی ،ملت،صادرات، تجارت و مسکن تخصیص داده شده است و هم اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/15227
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است