دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

قیمت مسکن در گلستان بیش از 30 درصد کاهش یافت

  تاريخ:هفتم بهمن 1387 ساعت 16:14   |     کد : 15255   |     مشاهده: 795
به گزارش صنعت نیوز، استاندار گلستان از کاهش بیش از 30 درصدی قیمت مسکن طی سالجاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نیوز، استاندار گلستان از کاهش بیش از 30 درصدی قیمت مسکن طی سالجاری در این استان خبر داد.

یحیی محمودزاده ظهر در شنبه در جلسه ستاد مسکن مهر استان افزود: بالا رفتن قیمت مسکن از مشکلات عمده مردم بود که با تلاش و پیگیری مسئولان و راه اندازی پروژه مسکن مهر و پشتیبانی بانکها، اکنون قیمت آن بیش از 30 درصد  کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم مقدمات آغاز یک زندگی خوب را برای مردم فراهم کنیم که با اتمام پروژه مسکن مهر این امر تا حد زیادی محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسکن مهر امیدی برای افراد بی خانه و از پروژه های مهم و مورد تأکید رئیس جمهور است که پیگیری جدی از سوی رئیس جمهوری می شود.

استاندار گلستان گفت: 42 درصد مجموع مصوبات سفر دوم هیئت دولت به این استان اجرایی و عملیاتی شده است و تاکنون 93 درصد مصوبات مرحله اول نیز تکمیل و به پایان رسیده است.

وی اظهار داشت: پیگیری برای ساخت شش سد شامل چهل چای، نرماب و سد چایلی از جمله مصوبات این سفر است که در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرحها و مصوبات سفر دولت در منطقه در مجموع دو درصد از نرخ بیکاری در استان کاسته شد و پنج هزار نفر در بخشهای مختلف مشغول به کار شدند.

به گفته محمودزاده در بخش مسکن مهر نیز بر اساس مصوبه دولت تاکنون بیش از 40 هکتار زمین با 40 میلیارد ریال اعتبار تهیه و خریداری شد و 50 هکتار نیز از طریق بخشهای دولتی به این طرح واگذار شد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/15255
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است