سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
به همت یک شرکت دانش بنیان؛

شیر فورانی آتش‌نشانی خودکار بومی‌سازی شد

شیر فورانی آتش‌نشانی خودکار بومی‌سازی شد
  تاريخ:هجدهم فروردين 1401 ساعت 13:24   |     کد : 246298   |     مشاهده: 927
به گزارش صنعت نیوز، یک شرکت دانش‌بنیان محصولی طراحی کرده که در مکان‌هایی با احتمال آتش‌سوزی به‌عنوان اطفا حریق خودکار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به گزارش صنعت نیوز، یک شرکت دانش‌بنیان محصولی طراحی کرده که در مکان‌هایی با احتمال آتش‌سوزی به‌عنوان اطفا حریق خودکار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
حامد ادیبی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مهندسی ایمن مهان آریا با بیان اینکه شیر فورانی آتش‌نشانی یا دیلاج ولو محصول تولیدی این شرکت است، گفت: سیستم‌های دیلاج ولو در شرایطی که نیاز به استفاده سریع از حجم زیادی آب است، کاربرد دارند. این محصول در صنایع مختلفی از قبیل نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه‌ها حتی مکان‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرمان پذیری در حالت‌های مختلف
 
وقتی حسگرها متوجه حضور حریق می‌شوند، فرمان را به دیلاج ولو می‌فرستند و این شیر به‌صورت خودکار باز و جریان آب یا پمپ را به‌صورت سیلابی به سمت ناظرهای اطفا حریق هدایت می‌کند.

شیر دیلاج ولو آتش‌نشانی، با عملگرهای الکتریکی، نیوماتیک و دستی قابل‌نصب بر سیستم‌های خشک و تر و جنس‌های داکتیل، گان متال و نیکل آلومینیوم برنز است.
 
از این محصول در مکان‌های خطرناک یا مناطقی که آتش‌سوزی‌ها به‌سرعت گسترش می‌یابد، استفاده می‌شود، همچنین می‌توان از آن‌ برای خنک کردن سطوح برای جلوگیری از تغییر شکل یا فروپاشی ساختاری یا برای محافظت از مخازن، ترانسفورماتورها یا خطوط پردازش استفاده کرد.

سرعت عملکرد بالا و کاملاً قابل‌اطمینان
 
خدمات پس از فروش، قیمت پایین نسبت به نمونه‌های خارجی و کیفیت بالا جزو مزیت‌های این محصول محسوب می‌شود. بیش از 90 درصد این محصول بومی‌سازی شده است و تاکنون صادراتی محدودی به قزاقستان و عراق داشته اما توانسته صرفه‌جویی ارزی خوبی به همراه داشته باشد.
 
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مهندسی ایمن مهان آریا با اشاره به اینکه شیر فورانی آتش‌نشانی یا دیلاج ولو در جنس‌های مختلف و مقام به خوردگی ساخته می‌شود، افزود: سرعت عملکرد این شیر بسیار بالا و کاملاً قابل‌اطمینان است و به‌هیچ‌وجه این شیر در عملکرد خود دچار مشکل نمی‌شود.

http://www.sanatnews.ir/News//246298
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است