سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی بومی‌سازی شد

کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی بومی‌سازی شد
  تاريخ:بيست و نهم فروردين 1401 ساعت 13:13   |     کد : 246545   |     مشاهده: 1068
به گزارش صنعت نیوز، یک شرکت دانش‌بنیان دستگاه‌ها و تجهیزات با کیفیتی در جهت ایمنی‌شناسی و هورمونی شناسی در آزمایشگاه تشخیص طبی ساخته است.
به گزارش صنعت نیوز، یک شرکت دانش‌بنیان دستگاه‌ها و تجهیزات با کیفیتی در جهت ایمنی‌شناسی و هورمونی شناسی در آزمایشگاه تشخیص طبی ساخته است.
 
سوان دانیال مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه تجهیزات و کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی محصولات تولیدی این شرکت هستند، گفت: این مجموعه دستگاه‌های تخصصی از قبیل خوانشگر الایزا، واشر و انکوباتور شیکر الایزا و همچنین کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی تولید می‌کند.

سنجش میزان آنتی‌بادی
 
دستگاه‌های تخصصی این مجموعه در بخش‌های مختلف تشخیص طبی، صنایع غذایی، دامپزشکی، سرم و واکسن‌سازی و علوم و تحقیقات استفاده می‌شود. کیت‌های تشخیص آزمایشگاهی نیز جهت تشخص آزمایش‌های هورمونی، بارداری و تست سنجش میزان آنتی‌بادی کرونا در بدن و موارد تشخیصی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
این محصولات علاوه گسترش علوم و فناوری در کشور مزیت‌های اقتصادی زیادی ازجمله اشتغال‌زایی و جلوگیری از خروج ارز را به همراه داشته است. تهیه و تولید دستگاه‌ها و کیت‌ها کاملاً در داخل ایران و به دست مهندسین انجام می‌شود.

ایران‌ساخت همراه با کیفیت بالا
 
در این شرکت با توجه به میزان فروش سالیانه بالا و سابقه همکاری با بیش از 2000 مرکز درمانی آموزشی و پژوهشی بیش از 70 نفر مشغول به فعالیت هستند و بیش از 150 نفر به‌صورت غیرمستقیم با این شرکت همکاری می‌کنند.

کیفیت محصولات داخلی بالا و قیمت آن‌ها نسبت به نمونه‌های خارجی پایین‌تر است. پشتیبانی و خدمات پس از فروش در شرایط تحریمی جزو نقاط قوت این دست محصولات محسوب می‌شود.
 
مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، با اشاره به اینکه در چند سال اخیر حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شکل تصاعدی زیاد شده است، افزود: برقراری نمایشگاه بین‌المللی جهت نشان دادن ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و اعطای وام‌های مناسب جهت تحقیق و توسعه محصولات تحت عنوان حمایت از شرکت‌های خلاق از نمونه حمایت‌های این مجموعه است.

http://www.sanatnews.ir/News//246545
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است