دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

استفاده یاهو از صفحه‌ خانگی‌اش برای تبلیغ علیه آیکان

  تاريخ:سی و يکم تير 1387 ساعت 09:32   |     کد : 3030   |     مشاهده: 585
به گزارش صنعت نیوز، با نزدیک شدن به زمان نشست سالانه سهامداران یاهو، این شرکت تلاش‌های خود را افزایش و لینک مربوط به صفحه‌ای را در صفحه‌ی خانگی خود اضافه کرده که از سهامداران می‌خواهد علیه طرح‌های آیکان برای این شرکت رای دهند.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز، با نزدیک شدن به زمان نشست سالانه سهامداران یاهو، این شرکت تلاش‌های خود را افزایش و لینک مربوط به صفحه‌ای را در صفحه‌ی خانگی خود اضافه کرده که از سهامداران می‌خواهد علیه طرح‌های آیکان برای این شرکت رای دهند.

کاربران با کلیک برروی نوشته‌ای که خوانده می‌شود « یاهوی شما، رای شما» به صفحه‌ای هدایت می‌شوند که به وضوح سعی می‌کند کارل آیکان، سهامدار منتفذی که به امید فروش یاهو به مایکروسافت، هیات مدیره‌ی جدیدی برای یاهو در نظر گرفته را بی‌اعتبار کند.

در این صفحه، فهرست شرکت‌هایی آمده که طبق اعلام یاهو، آیکان در آن‌ها سهم داشته و نشان می‌دهد قیمت سهامشان چقدر از زمان وارد شدن وی به آن‌ها در سال 2004 تغییر کرده است.

بنا بر اعلام یاهو، از 15 شرکت موجود در این فهرست به‌جز سه شرکت همه شاهد افت قیمت‌های سهامشان بوده‌اند.

یاهو در تلاش برای توصیف آیکان به عنوان شخصی که قادر نیست برای یک شرکت فن‌آوری نظیر یاهو برنامه‌ریزی کند در بالای صفحه با تیتر درشت نقل قول آیکان از مقاله وال استریت ژورنال را آورده که می‌گوید «درک این شرکت‌های فن‌آوری دشوار است».

این سایت به بیانیه‌های مطبوعاتی یاهو، نامه‌های این شرکت به سهامداران و اطلاعات در مورد نحوه‌ی رای دادن سهامداران لینک دارد.

یاهو برای برگزاری نشست سالانه سهامداران در اول ماه اوت برنامه‌ریزی کرده و کل اعضای هیات مدیره آن برای انتخاب مجدد آماده هستند در حالی که آیکان نیز اعضای جدیدی را پیشنهاد کرده است.

آیکان که 5 درصد از سهام یاهو را در اختیار دارد، اعلام کرده اگر افراد منتخب وی برگزیده شوند مایکروسافت حاضر است معامله برای خرید بخش جست‌وجوی یاهو را مورد بررسی قرار دهد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/3030
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است