سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

نسخه خانگي ويندوز سرور به روز شد

  تاريخ:اول مرداد 1387 ساعت 09:33   |     کد : 3126   |     مشاهده: 631
به گزارش صنعت نیوز، روز گذشته شركت مايكروسافت اولين بسته نرم افزاري به روز رسان نسخه خانگي ويندوز سرور خود موسوم به Windows Home Server را با نام Power Pack 1 در دسترس عموم قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز، روز گذشته شركت مايكروسافت اولين بسته نرم افزاري به روز رسان نسخه خانگي ويندوز سرور خود موسوم به Windows Home Server را با نام Power Pack 1 در دسترس عموم قرار داد.

اين بسته از سايت مايكروسافت قابل بارگذاري است و با نصب آن پشتيباني رايانه هايشخصي از نسخه 64 بيتي ويندوز ويستا امكان پذير مي شود.

از سوي ديگر با نصب Power Pack 1كاربران مي توانند با متصل كردن يك هارد ديسك خارجي به رايانه شان از محتواي رايانه خود نسخه پشتيبان تهيه كنند.

تسهيل كنترل رايانه از راه دور و تعيين سطح دسترسي ديگر افراد، كاهش مصرف انرژي و پشتيباني از زبان هاي ژاپني و چيني از جمله ديگر مزاياي اين بسته است.

از جمله ديگر امكانات جالب Power Pack 1 برنامه اي موسوم به Webguide است كه به كاربران اجازه مي دهد از راه دور به موسيقي، عكس ها و ويديوهاي ذخيره شده بر روي ويندوز سرور خانگي دسترسي پيدا كنند. در اين محصول برخي نرم افزارهاي امنيتي شركت مك آفي نيز گنجانده شده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/3126
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است