سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

اوباما به خودش نمره داد

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1388 ساعت 09:39   |     کد : 31524   |     مشاهده: 697

رئیس جمهور آمریکا در برنامه گفتگوی تلویزیونی اوپراه وینفری به عملکرد خودش در 11 ماه اول ریاست جمهوری نمره B مثبت داد.

به گزارش روزنامه تلگراف اوباما درحین گفتگوی یک ساعته در شبکه ABC زمانی که وینفری از او پرسید به عملکرد خود در 11 ماه اول ریاست جمهوری چه نمره ای به خود می‌دهید گفت :من به خود نمره B مثبت می‌دهم.

او در مورد این که چرا به خود نمره بالاتری نمی‌دهد گفت : به دلیل آن که در حال حاضر من با بزرگ‌ترین مشکلات در طول تاریخ ریاست جمهوری آمریکا از زمان فرانکلین دلانو روزولت روبه رو هستم و کارهای زیادی هست که هنوز باید روی آن‌ها تمرکز کرد.

به اعتقاد اوباما ، او عملکرد قابل قبولی در ثبات بخشیدن به وضعیت اقتصادی ، بهبود وضعیت عراق و بازگرداندن تصویر مثبت از آمریکایی‌ها در سطح جهان داشته است.

او در ادامه گفت : من این نمره را به خود می‌دهیم زیرا هنوز خیلی کارها باقی مانده است که ما تا کنون انجام نداده ایم.هنوز بحث سلامت در این کشور با مشکل روبه رو است .اگر من بتوانم این موضوع را سامان ببخشم ، آنگاه می‌توانم به خود نمره بالاتر A منفی بدهم.

هم‌چنین میشل اوباما محوطه داخلی کاخ سفید را به وینفری نشان داد و آن‌ها از تزئینات داخلی کاخ که به مناسبت نزدیک شدن به سال نوی میلادی آماده شده بود بازدید کردند.

میشل اوباما هم‌چنین اعلام کرد که خانواده آن‌ها تعطیلات سال نو را در هاوایی ، محلی که رئیس جمهور اکثر دوران کودکی اش را در آن سپری کرده است خواهند گذراند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31524
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است