سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

کانگوروها هم معتاد می‌شوند

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1388 ساعت 09:39   |     کد : 31526   |     مشاهده: 689

لارا گیدینگ که گزارشی در مورد امینت تولید خشخاش به مجلس ارائه کرده بود در این باره گفت :این حیوانات به مزارع کشت تریاک که برای مقاصد پزشکی نگهداری می‌شوند حمله می‌کنند.

مقامات رسمی دولت استرالیا اعلام کردند کانگوروها در این کشور به سمت مزارع خشخاش این کشور حمله می‌کنند و اقدام به خوردن این محصولات می‌کنند.نکته جالب آن است که کانگوروها بعد از خوردن این گیاهان تحت تاثیر آن‌ها قرار گرفته و از خود رفتارهای عجیبی نشان می‌دهند.

لارا گیدینگ که گزارشی در مورد امینت تولید خشخاش به مجلس ارائه کرده بود در این باره گفت :این حیوانات به مزارع کشت تریاک که برای مقاصد پزشکی نگهداری می‌شوند حمله می‌کنند.

کشور استرالیا 50 درصد از تریاک قانونی جهان را که برای تولید داروهای مسکن و مورفین استفاده می‌شود تولید می‌کند.

نکته جالب توجه این است که اخیرا این صنعت در کنار همه مشکلاتی که تا کنون با آن روبه رو بود باید با معضل جدیدی به نام کانگوروهای معتاد هم مبارزه کند که به طور مرتب به سمت مزارع کشت تریاک می آیند و محصولات ما را نابود می‌کنند.

ما تا کنون کانگروهای زیادی را دیده ایم که با حالتی نا متعادل در حال حرکت در سطح این مزارع هستند که این نشان از تاثیر تریاک روی آن‌هاست.

ریک راکلیف در این باره گفت سخنگوی تولیدکننده خشخاش Tasmanian Alkaloids در این باره گفت : حمله کانگوروها به این مزارع چندان معمول نسیت ، اما ما تا کنون حیوانات دیگری را هم مشاهده کرده این که به مزارع تولید خشخاش می آیند و بعد از خوردن آن‌ها حرکات عجیبی از خود نشان می‌دهند.

یکی از کشاورزان این مزارع به نام لیندلی چاپینگ در این باره گفت: من تا کنون رفتارهای عجیبی را از کانگوروها در این مزارع دیده ام.آن‌ها به سمت مزارع تولید خشخاش می‌آیند و بعد از خوردن مقداری از محصولات از محل دور می‌شوند .اما بعد از مدتی دوباره آن‌ها به محل بازمی‌گردند و اقدام به خوردن محصولات می‌کنند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31526
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است