دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

توزیع270تن برنج برای نذورات ماه محرم

  تاريخ:بيست و ششم آذر 1388 ساعت 09:22   |     کد : 31701   |     مشاهده: 639

مهر: فرماندار اردبیل گفت: در راستای توزیع و تامین اقلام مورد نیاز برای نذورات و احسان در ایام محرم بزودی 270 تن برنج یارانه ای در این شهرستان توزیع می شود.

یوسف اکبری بعداز ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم و کنترل بازار اردبیل اظهار داشت: همچنین 22 تن قند و شکر و 55 تن روغن نباتی یارانه ای نیز توزیع می شود.

وی با بیان اینکه توزیع این اقلام برای پذیرایی از سوگواران هیئتها در ایام ماه محرم صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: بیش از 90 تن مرغ منجمد نیز به قمیت دولتی در 15 نقطه شهر اردبیل به بازار عرضه خواهد شد.

فرماندار اردبیل افزود: شرکت غله نیز موظف شد در صورت نیازمندی به آرد سفید جهت توزیع نذورات نان فطیر در این ایام، با هماهنگی قبلی آرد یارانه ای مورد نیاز را تامین و توزیع کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و اقدام عموم مردم حسینی به پذیرایی از عزاداران در قالب نذورات و احسان بیان کرد: برای جلوگیری از هر گونه تخلف، ایجاد ثبات و تعادل در تنظیم بازار و نظارت مستمر بر قیمت کالا و خدمات ضروری است.

اکبری ضمن تاکید بر افزایش بازرسی و ضرورت تقویت نظارت و کنترل بر قیمت در صنوف مختلف بیان داشت: همچنین با توجه به افزایش مسافرتها و حضور ده ها هزار نفر از نقاط مختلف کشور در اردبیل، کنترل دقیق شرکتهای مسافربری درون و برون شهری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31701
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است