دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

گروه سايپا در شش ماه گذشته 13 درصد رشدتوليد انواع خودرو داشته است

  تاريخ:ششم مهر 1387 ساعت 10:19   |     کد : 7670   |     مشاهده: 1381
به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبرخودرو ، گروه خودروسازي سايپا طي شش ماهه گذشته ميزان توليد انواع خودروهاي سواري ، كاميون ، وانت ، ميني بوس ، ون و خودروهاي سبك و سنگين را به مرز 300 هزار دستگاه رسانده است كه در مقايسه مدت مشابه سال قبل حدود 13 درصد رشد توليد داشته است .

به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبرخودرو ، گروه خودروسازي سايپا طي شش ماهه گذشته ميزان توليد  انواع خودروهاي سواري ، كاميون ، وانت ، ميني بوس ، ون و خودروهاي سبك و سنگين را به مرز 300 هزار دستگاه رسانده است كه در مقايسه مدت مشابه سال قبل حدود 13 درصد رشد توليد داشته است  .

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، گروه خودروسازي سايپا تنها خودروساز كشور است كه با رشد توليد دو رقمي به تنهايي ميانگين توليد خودرو را در سطح مثبت نگهداشته است .

اين گروه خودروسازي با توجه به افزايش توليد 13 درصدي شش ماهه گذشته موفق شده سهم بازار خود را در كشور به حدود 55 درصد برساند كه اين ركورد تا كنون   بي سابقه بوده و به همين نسبت سهم ساير خودروسازان در بازار داخل كم شده است. 

در گروه سايپا با توليد37  هزار دستگاه خودروي تجاري و 258 هزار دستگاه خودروي سواري برنامه توليد سايپا محقق شده و امسال ركورد توليد اين گروه نيز تا سه ماهه چهارم شكسته خواهد شد . 

گروه خودروسازي سايپا همزمان با افزايش توليد رشد بهبود كيفيت و گسترش خدمات پس از فروش را در اولويت خود قرار داده و توانسته ميزان رضايت مندي مشتريان را از محصولات سايپا افزايش دهد .

گروه سايپا با توجه به روند افزايش توليد و سهم بازار خود اكنون به خودروساز اول ايران و خاورميانه تبديل شده و بازار بورس سهام آن به عنوان يك سرمايه گذاري مطمئن و سودآور كه استقبال سهامداران را در پي دارد تبديل شده است .

http://www.sanatnews.ir/News/1/7670
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است