دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

رقمهای نجومی ، حاصل درآمدهای شرکتهای غیر مجاز تاکسیرانی خصوصی

  تاريخ:ششم مهر 1387 ساعت 12:56   |     کد : 7705   |     مشاهده: 1367
به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبر خودرو، مدیر طرح جايگزيني مسافربرهای شخصی به تاکسی در ارتباط با راه اندازی شرکتهای خصوصی تاکسیرانی گفت : از سال گذشته تاکنون شرکتهای تحت عنوان شرکت های خصوصی تاکسیرانی در تهران راه اندازی شده است ...

به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبر خودرو، مدیر طرح جايگزيني مسافربرهای شخصی به تاکسی در ارتباط با راه اندازی شرکتهای خصوصی تاکسیرانی گفت : از سال گذشته تاکنون شرکتهای تحت عنوان شرکت های خصوصی تاکسیرانی در تهران راه اندازی شده است که طبق بررسیهای انجام شده تا به حال عملکرد این شرکتها از جهات مختلف قابل قبول نبوده است .

هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت : شرکتهای فوق برخلاف سیاستها و ضوابط دولت در بخش حمل و نقل عمل می کنند و بدون اینکه خدمات مناسبی به خودروهای تحت نظارت خود ارائه دهند ماهانه مبالغی بین 40 تا 60 هزار تومان از مسافر برهای شخصی ، تاکسیها و ون دریافت می کنند.

وی عنوان داشت در آمد این شرکتهای غیر مجاز که توسط سازمان تاکسیرانی مجوز راه اندازی آنها ارائه شده است در طول سال به رقمهای نجومی میلیاردی می رسد.

 

وی افزود: تاکسیهایی که تحت نظارت تاکسیرانی دولتی فعالیت می کنند سالانه فقط 10 هزار تومان بابت حق پروانه و امتیاز پرداخت می کنند و این در حالی است که شرکتهای خصوصی تاکسیرانی سالانه مبالغی بالغ بر 500 هزار تومان به عنوان حق شارژ از تاکسیهای تحت نظارت خود دریافت می کنند . که این دریافت وجوه خارج از ضوابط مصوبات شورای شهر و وزارت کشور است.

وی در ادامه گفت : با توجه به نارضایتی و اعتراض رانندگان در خصوص پرداخت این وجوه غیر قانونی ، نامه های زیادی مبنی بر شکایات نسبت به عملکرد این شرکتها به شهر داری شده است که متأسفانه تاکنون بی پاسخ مانده است .

هاشمی در پايان افزود : امید است که شورای شهر تهران توجه و عنایت ویژه ایی برای حل این مسئله داشته باشد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7705
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است