سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

تعيين نرخ کرايه سرويس مدارس در شوراي شهر تهران

  تاريخ:هشتم مهر 1387 ساعت 11:31   |     کد : 7844   |     مشاهده: 1479
به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبرخودرو ، نرخ جديد کرايه سرويس مدارس امروز در جلسه شوراي اسلامي شهر تهران تصويب شد.

به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبرخودرو ، نرخ جديد کرايه سرويس مدارس امروز در جلسه شوراي اسلامي شهر تهران تصويب شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو، دانشجو سخنگوي شوراي اسلامي شهر تهران در پايان يکصد و سي امين جلسه شوراي اسلامي شهر که غيرعلني برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اين که فرمانداري تهران نرخ پيشين کرايه سرويس مدارس را نپذيرفت و آن را به شوراي شهر ارجاء کرد، اعضاي شورا در جلسه امروز ايرادهاي فرمانداري را وارد دانستند و آن را اصلاح کردند.

وي ادامه داد: در مصوبه پيشين اولين مرحله تعيين نرخ کرايه ها از مسافت 0 تا 10 کيلومتر تعيين شده بود که فرمانداري با توجه به کوتاه بودن برخي از مسيرها، خرد شدن اين نرخ و تقسيم آن را به واحدهاي کوچکتر خواستار شده بود.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر تهران اضافه کرد: به ازاي هر ساعت سرويس مدرسه با تاکسي سواري مدل 1382به بالا 30 هزار ريال و براي تاکسي ون سي و پنج هزار ريال در نظر گرفته شده است.

دانشجو افزود: همچنين به ازاي مسافت هاي تا 5 کيلومتر کرايه ميني بوس براي هر دانش آموز در " 26 روز" سرويس دهي 170 هزار ريال و کرايه هر اتوبوس با همين شرايط 120 هزار ريال تعيين شده است.

سخنگوي شوراي اسلامي شهر تهران يادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد برگزاري طرح مهر رمضان، سرويس هاي مدارس بايد بيمه سرنشين داشته باشند و از تردد سرويس هايي که بيش از ظرفيت مجاز، دانش آموز سوار کنند جلوگيري مي شود.

دانشجو يادآور شد: اين ظرفيت براي خودروهاي سواري حداکثر 4 نفر، خودروي ون 11 نفر، ميني بوس 20 نفر و براي اتوبوس چهل نفر در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: همچنين در اين جلسه اعتراض فرمانداري تهران به مصوبه شوراي شهر در باره انتقال بخشي از صنوف آلاينده و مزاحم به منطقه خاورشهر بررسي شد.

دانشجو ادامه داد: بر اساس اعتراض فرمانداري تهران، با توجه به قرار گرفتن خاور شهر خارج از محدود ه تهران، شوراي شهر تهران نمي تواند براي آن تصميم گيري کند که بر اين اساس مقرر شد هماهنگي هاي لازم براي مطرح شدن اين طرح در شوراي عالي شهرسازي و تصويب آن در اين شورا انجام شود.

وي اضافه کرد: همچنين در اين جلسه امروز شوراي شهر تهران 21 نماينده شهرداري تهران براي ذيحسابي سازمان ها و شرکت هاي تابعه شهرداري درباره سوابق تحصيلي و اجرايي خود توضيحاتي را ارائه کردند که داراي شرايط لازم براي احراز اين سمت شناخته شدند.

دانشجو يادآور شد افراد ذيحساب اغلب از تحصيل کردگان رشته هاي حسابداري هستند که وظيفه انطباق دستورات مديران شرکت ها و سازمان اي تابع شهرداري با قوانين و مصوبات شوراي شهر و شهرداري را برعهده دارند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7844
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است