سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

کارت سوخت تاکسی ها و ون های متخلف باطل مي شود

  تاريخ:نهم مهر 1387 ساعت 13:11   |     کد : 7982   |     مشاهده: 1601
به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبر خودرو، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در خصوص ابطال کارت سوخت تعدادی از تاکسی ها و ون های متخلف گفت :

به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبر خودرو، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در خصوص ابطال کارت سوخت تعدادی از تاکسی ها و ون های متخلف گفت : با توجه به ازدحام و شلوغی خیابانها در مهر ماه و آغاز سفرهای آموزشی و نیاز مبرم مردم به استفاده از وسايل نقلیه عمومی مشاهده می شود که تعدادی از تاکسی ها و علی الخصوص ون ها به جای فعالیت در شبکه حمل و نقل عمومی شهر و سرویس دهی مناسب به شهروندان و مدارس بدون دریافت مجوز و بدون هماهنگی با سازمان تاکسیرانی ، به طور مستقل در سطح شهر کار می کنند و یا قراردادهایی باشرکت های خصوصي بسته و فقط در خدمت سرویس دهی به این شرکتها می باشند.

تیموری كرماني در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت : برخورد سازمان تاکسیرانی با اینگونه متخلفان شدید بوده و ازاول مهر تاکنون حدود 350 ون و تاکسی که تخلفاتی از این دست داشته اند توسط گشت های تاکسیرانی شناسایی شده و تا 15 مهر ماه کارت سوخت این دسته از رانندگان توسط راهنمایی و رانندگی باطل می شود.

وی با اعلام رضایت از نحوه عملکرد تاکسیها در هفته اول آغاز سال تحصیلی گفت با عدم تداخل سفرهای کاری و سفرهای آموزشی تا کنون مشکل خاصی در امر جا به جایی مردم مشاهده نشده است .

وی تأکید کرد اگر بعد از ماه مبارک رمضان ساعات کاری اصلاح نشود شهر تهران در مجموعه ایی از ترافیک سنگین قفل خواهد شد .

وی در ادامه افزود : تا کنون افزایش نرخ کرایه تاکسی توسط رانندگان به صورت محسوسی صورت نگرفته است و رنج شکایات مردمی ناشی از افزایش کرایه تاکسی بین 30 تا 38 تماس در روز است که نسبت به گذشته تغییری نیافته است .

تیموری کرمانی تأکید کرد: نرخ کرایه تاکسی برمبنای بنزین آزاد توسط سازمان تاکسیرانی مشخص شده است که در صورت افزایش قیمت بنزین و آزاد سازی نرخ آن ، قیمت مورد نظر به تاکسیداران اعلام می شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/7982
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است