دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در خراسان جنوبی

  تاريخ:هشتم اسفند 1400 ساعت 09:27   |     کد : 245735   |     مشاهده: 1471
به گزارش صنعت نیوز،رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در سفر آتی با همکاری بنیاد مسکن ۲۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در خراسان جنوبی احداث خواهیم کرد.

 به گزارش صنعت نیوز،رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در سفر آتی با همکاری بنیاد مسکن ۲۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان در خراسان جنوبی احداث خواهیم کرد.

 آقای پرویز فتاح در حاشیه امضای تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران و در خصوص طرح نهضت ملی مسکن افزود: در خصوص این طرح تفاهم نامه‌ای را با حضور وزیر مسکن و شهرسازی امضا کردیم و در اولین قدم و در یک ماه اول در کرمانشاه کلنگ‌زنی را آغاز کرده و مشغول احداث مسکن در این زمین‌ها هستیم.
 
وی ادامه داد: وزارتخانه در این خصوص به استان‌های دیگر هم ابلاغ کرده و در نقاط دیگر مسئولان امر به دنبال تغییر کاربری زمین‌ها برای شروع احداث مسکن هستند.
 
فتاح افزود: طی دو تا سه ماه آینده این زمین‌ها تعیین تکلیف می‌شوند تا در خدمت طرح ملی مسکن قرار گرفته و این طرح برای عموم مردم می‌باشد.
 
وی در خصوص ارائه مسکن برای افرادی که دارای دو معلول و بالاتر هستند گفت: با بهزیستی در این خصوص تفاهم نامه‌ای در خصوص ساخت ۴ هزار مسکن امضا کردیم که ظرف دو سال آینده حتما تکمیل خواهد شد.
 
گفتنی است برای خانواده‌های دارای دو معلول و بالاتر قبلا ۱۲ هزار مسکن ساخته‌ایم و در آینده‌ای نزدیک همه این خانواده‌ها صاحب مسکن خواهند شد.
 
فتاح با اشاره به امضای تفاهم‌نامه برای ساخت ۱۰ هزار مسکن با کمیته امداد گفت: از این ۱۰ هزار مسکن، ۸ هزار واحد آن احداث شده و بقیه را ظرف دو سال آینده به اتمام خواهیم رساند.
 

http://www.sanatnews.ir/News/1/245735
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است